Çerçeveleme Ve Tüketici Risk Algısı

Karar Alma Teorileri ve Çerçeveleme Etkisi  Çerçevelemenin Tüketici Risk Algısına Etkisini Araştırmaya Yönelik Geliştirilen Teorik Model  Mesaj Çerçevelemesinin Tüketici Risk Algısına Etkisi: Organic Ürünlere Yönelik Deneysel Bir Araştırma

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 139.50 / Güncelleme: 2023-07-25 / Barkod: 9786052429556

Yayın Dili:
Basım Yeri:
Basım Tarihi: 2021-05
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 166
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 162-235
Ağırlık: 166 gr
ISBN: 9786052429556
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Çerçeveleme ve Tüketici Risk AlgısıSatıştaSatış Fiyatı:38.00 TL