Crossroads Of Representations : Proceedings Of 2nd International New Media Conference April 21, 2016

Consumer Motivations, Loyalty and Spending Behavior in Online Shopping Environments.................... 1 Isil Ovgu OKAN, Anil Emre KIPER, Berna Tari KASNAKOGLU Social Media Interaction: The Use of Twitter in the Context of Journalism......... 17 Ece ÜNÜR...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 125.00 / Güncelleme: 2023-10-12 / Barkod: 9786054827336

Yayın Dili:
Basım Yeri:
Basım Tarihi: 2016-12
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 227
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 135-210
Ağırlık: 227 gr
ISBN: 9786054827336
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Crossroads of Representations: Proceedings of 2nd International New Media ConferenceTükendiSatış Fiyatı:60.00 TL