Hızlı Moda Tüketicilerinin Mağaza Atmosferine Verdikleri Önem
     Postmodern Pazarlama Açısından

Günümüzün pazarlama dünyasında artık en önemli olan kriter ne üretim ne de ürün değil, sadece müşteridir. Özellikle post modern yaklaşımların pazarlamayı etkilemesi sonucunda, pazarlamada temel kavramlarda büyük değişimler meydana gelmiştir. Pazarlama çab...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 140.00 / Güncelleme: 2023-07-01 / Barkod: 9786054749850

Yayın Dili:
Basım Yeri: İstanbul
Basım Tarihi: 2017-04
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 152
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 160-230
Ağırlık: 152 gr
ISBN: 9786054749850
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Hızlı Moda Tüketicilerinin Mağaza Atmosferine Verdikleri Önem Postmodern Pazarlama AçısındanSatıştaSatış Fiyatı:40.00 TL