Marka İletişimi ve Duyusal Markalama Arasındaki İlişkinin Analizi

Günümüzde, teknoloji ve küreselleşmede yaşanan değişim ve gelişime ayak uydurabilen markalar, pazarda varlıklarını sürdürebilmekte, direnen markalar ise rekabetin gerisinde kalıp, pazardan silinmektedir. Pazarda varlığını korumaya çalışan işletmeler, raki...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 65.00 / Güncelleme: 2023-07-27 / Barkod: 9786053277743

Yayın Dili:
Basım Yeri: Bursa
Basım Tarihi: 2018-11
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 112
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 160-235
Ağırlık: 120 gr
ISBN: 9786053277743
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Marka İletişimi ve Duyusal Markalama Arasındaki İlişkinin AnaliziSatıştaSatış Fiyatı:22.00 TL