Markalaşmada Transmedya Hikayeciliği

Transmedya nedir, transmedya hikayeciliği nedir? Markalaşmada nasıl kullanılır? Hangi markalar transmedya markalaşması yöntemini aktif şekilde pazarlama, reklam ve markalaşma faaliyetlerinde kullanıyorlar? Tüketici bu sürecin neresinde?.. Bu kitapta bu v...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 120.00 / Güncelleme: 2023-10-12 / Barkod: 9786053371908

Yayın Dili:
Basım Yeri: Konya
Basım Tarihi: 2019-02
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 280
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 135-215
Ağırlık: 280 gr
ISBN: 9786053371908
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Markalaşmada Transmedya HikayeciliğiTükendiSatış Fiyatı:48.00 TL