Müşteri İlişkileri Eğitimi

Bu kitapta, müşteriye özen gösterme, müşterinin memnun edilmesi, müşteri ihtiyaç ve beklentilerinin karşılanması, kaliteli ve mükemmel müşteri hizmetlerinin sağlanması konularını her zaman uygulamaya dönüştürmek zordur. Bu nedenle, müşterilere yönelik işl...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 270.00 / Güncelleme: 2023-06-13 / Barkod: 9789756797105

Yayın Dili:
Basım Yeri: İstanbul
Basım Tarihi: 2004-01
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 280
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 150-210
ISBN: 9789756797105
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]