Perakendecilikte Fiyat İmajı ve Tüketici Satınalma Davranışına Etkileri

Temel amaç, tüketici zihninde perakendeciye ilişkin olumlu bir fiyat imajı oluşturmada etkili olan faktörleri tanımlamak ve bu bağlamda ilerideki bilimsel çalışmalarda test edilmek üzere bir Yapı Modeli geliştirmektir. Ayrıca bir diğer amaç, bu imajın tük...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 48.00 / Güncelleme: 2022-12-06 / Barkod: 9789944313636

Yayın Dili:
Basım Yeri: İstanbul
Basım Tarihi: 2009-09
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 160
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 140-200
Ağırlık: 163 gr
ISBN: 9789944313636
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Perakendecilikte Fiyat İmajı ve Tüketici Satınalma Davranışına EtkileriTükendiSatış Fiyatı:15.00 TL