Postmodern Pazarlama

Değişen iş dünyası, oyunun yeni kuralları ve pazarlara damga vuran üç dinamik... Yüksek Rekabet = Müşteri kazanım zorluğu ve düşük kârlılık. İletişim Kirliliği = Duymayan, cevap vermeyen hedef kitle. Güçlü Tüketiciler = Sadakatsiz müşteriler. Bu kitap, üç...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 137.00 / Güncelleme: 2023-07-25 / Barkod: 9786053770671

Yayın Dili:
Basım Yeri:
Basım Tarihi: 2009-07
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 243
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 165-245
Ağırlık: 360 gr
ISBN: 9786053770671
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Postmodern Pazarlama Marka Çağında Liderlik İçin Pim ModeliSatıştaSatış Fiyatı:39.50 TL