Şikayet Yönetimi Rehberi
     Strateji Ve Uygulama Araçları

Stratejik pazarlama yönetimi ve tüketici davranışı alanlarında çalışan akademisyen Gülfidan Barış, Şikâyet Yönetimi Rehberi'nde işletmelerinde şikâyet yönetimi sürecini kurmak ve geliştirmek isteyenlere kılavuzluk edecek bir kaynak sunuyor. Elinizdeki kit...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 23.15 / Güncelleme: 2020-10-14 / Barkod: 9786054584635

Yayın Dili:
Basım Yeri: İstanbul
Basım Tarihi: 2015-02
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 244
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 145-210
ISBN: 9786054584635
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Şikayet Yönetimi Rehberi Stateji ve Uygulama AraçlarıTükendiSatış Fiyatı:23.15 TL