Yükseköğretimde İlişkisel Pazarlama
     Kaynak Avantajı Teorisi

BİRİNCİ BÖLÜM YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARININ GELİŞİMİ VE GÜNCEL EĞİLİMLER İKİNCİ BÖLÜM YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARININ PAZARLANMASI, İLİŞKİSEL PAZARLAMANIN KAYNAK AVANTAJI TEORİSİ ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ ÜÇÜNCÜ BÖLÜM YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARINDA İLİŞKİSEL PAZA...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 161.00 / Güncelleme: 2023-07-27 / Barkod: 9786053276517

Yayın Dili:
Basım Yeri: Bursa
Basım Tarihi: 2018-04
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 320
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 165-235
Ağırlık: 320 gr
ISBN: 9786053276517
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Yükseköğretimde İlişkisel PazarlamaSatıştaSatış Fiyatı:44.00 TL