Bilinçaltını Ayartmak
     Reklam Psikolojisi

Reklam Psikolojisinin Anlatıldığı Bilinçaltını Ayartmak Kitabı Tüm Kitapçılarda Marka iletişiminin önde gelen araştırmacılarından Dr. Robert Heath, reklamları hem bilinçaltı hem de yarı bilinçli seviyede işleme şeklimizin kararlarımızı yönlendiren duygul...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 149.00 / Güncelleme: 2023-11-29 / Barkod: 9786257816120

Yayın Dili:
Basım Yeri: İstanbul
Basım Tarihi: 2020-12
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 288
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 135-210
Ağırlık: 288 gr
ISBN: 9786257816120
Orijinal Adı: Seducing the Subconscious: The Psychology of Emotional Influence in Advertising
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Bilinçaltını Ayartmak Reklam PsikolojisiSatıştaSatış Fiyatı:40.00 TL