Bourdieu Medyaya Karşı
     Medya: İşbirlikçi, Zorba ve Çığırtkan

Bourdieu`nün eleştirisi, televizyonun sosyolojik gerçekliği belirlemede başat bir yönelim olarak içselleştirdiğini düşündüğü ve kısaca, görece sınırlı bir entelektüel çevrenin görüşlerinin hakim kılındığı bir temsiller alanı olarak ifade edilebilecek kuli...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 160.00 / Güncelleme: 2023-10-16 / Barkod: 9789758747474

Yayın Dili:
Basım Yeri: İstanbul
Basım Tarihi: 2004-07
Baskı No: 0
Sayfa Sayısı: 271
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 135-195
Ağırlık: 271 gr
ISBN: 9789758747474
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Bourdieu Medyaya Karşı Medya: İşbirlikçi, Zorba ve ÇığırtkanSatıştaSatış Fiyatı:30.00 TL