İletişim Temelli Marka Yönetimi

Kavramsal Boyutuyla Marka ve Marka Yönetimi Marka Kavramı Marka Anlayışının Yapıtaşı Marka Anlayışının Önemi Marka Alanları ve Türleri Marka Yönetimi Marka Konumlandırma Marka Konumlandırma Kavramı - Konumlandırma Kararı Zamansallık Açısından Marka Konuml...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 25.93 / Güncelleme: 2020-10-19 / Barkod: 9786053772040

Yayın Dili:
Basım Yeri: İstanbul
Basım Tarihi: 2010-01
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 440
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 185-235
ISBN: 9786053772040
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


İletişim Temelli Marka YönetimiTükendiSatış Fiyatı:25.93 TL