Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Bilgi Paylaşımı

Günümüz örgütleri, talebi etkili bir biçimde yönetebilmek için rekabette başarılı olmak zorunda olduğunun farkına varmışlardır. Bunun farkında olan örgütler rakiplerinden farklılaşmak ve yeni fırsatlar elde etmek için etkili arayışlar içine girmişlerdir....devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 23.15 / Güncelleme: 2022-01-18 / Barkod: 9799752550925

Yayın Dili:
Basım Yeri: İstanbul
Basım Tarihi: 2006-09
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 304
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 135-210
ISBN: 9799752550925
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]