Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici

Kitapta özetle, Covid-19 pandemisinin pazarlama iletişimi alanına olan yansımaları reklam, medya ve tüketici odağında ele alınıyor. Kitap içerisindeki bölümler, pandeminin tüketici davranışlarına, sürdürülebilir tüketime, medya tüketim alışkanlıklarına, r...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 35.00 / Güncelleme: 2023-07-25 / Barkod: 9786052544273

Yayın Dili:
Basım Yeri: Ankara
Basım Tarihi: 2021-08
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 222
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 160-240
ISBN: 9786052544273
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]