Pazarlamaya Giriş

Geleneksel mübadele temelli pazarlama paradigmasından ilişkisel pazarlama paradigmasına geçiş yaşandığı bu dönemde pazarlamanın amaçlarına ulaşmasının yolu olarak müşteri ilişkilerinin yönetilmesi olduğu ifade edilmektedir. Bu yeni dönemde değer yaratmanı...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 35.00 / Güncelleme: 2020-12-30 / Barkod: 9786054229642

Yayın Dili:
Basım Yeri: Sakarya
Basım Tarihi: 2019-01
Baskı No: 4
Sayfa Sayısı: 220
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 195-240
Ağırlık: 220 gr
ISBN: 9786054229642
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Pazarlamaya GirişSatıştaSatış Fiyatı:35.00 TL