Reklamcılığa Giriş

"Aganigi-naganigi" gibi anlamsız bir ifadenin karşılığında "fındık" dedirten ne idi? "Bırrr." diyince insanların aklına neden "Coca Cola" geldi? "Yenilik demek Arçelik demek" nasıl dendi? Reklâm ne idi, nasıl gelişmişti ve bu işin kuralları ne idi? Ned...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 9.26 / Güncelleme: 2021-02-18 / Barkod: 9786055878122

Yayın Dili:
Basım Yeri: İstanbul
Basım Tarihi: 2012-03
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 158
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 135-215
ISBN: 9786055878122
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Reklamcılığa GirişTükendiSatış Fiyatı:9.26 TL