Televizyonda Haberin Magazinelleşmesi

Genel anlamda kitle iletişim araçlarının işlevleri ve etkinliği denildiğinde kuşkusuz ilk akla gelen haberlerdir. Bu işlevin gerçekleştirilmesinde ele alınması gereken başlıca olgu, haber metninin içeriğinde ya da sunumunda meydana gelen bozulmanın ya da...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 16.02 / Güncelleme: 2020-12-15 / Barkod: 9789754707922

Yayın Dili:
Basım Yeri: İstanbul
Basım Tarihi: 2000-01
Baskı No: 0
Sayfa Sayısı: 199
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 135-195
Ağırlık: 148 gr
ISBN: 9789754707922
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Televizyonda Haberin MagazinelleşmesiTükendiSatış Fiyatı:16.02 TL