Yeni Normalde Tüketici Davranışları -
    (Teori - Araştırma - Uygulama)

KISIM I: PANDEMİNİN GETİRDİKLERİ Bölüm 1Teknolojik Fırsatlar Bölüm 2 Dijital Dönüşümler Bölüm 3 Panik Satın Alma KURNAZ KISIM II: SEKTÖREL DÖNÜŞÜMLER Bölüm 4 Dağıtım Kanalları ve Perakendecilik Bölüm 5 Hızlı Ticaret ve Karanlık Mağazalar Bölüm 6 On...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 150.00 / Güncelleme: 2023-09-28 / Barkod: 9786258413489

Yayın Dili:
Basım Yeri: Ankara
Basım Tarihi: 2022-03
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 323
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 150-230
ISBN: 9786258413489
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]