AVM Müşterilerinin Hedonik ve Faydacı Davranışları ve Mağaza Sadakati Bir Yapısal Eşitlik Modeli

BİRİNCİ BÖLÜM Kentlerin Modern ve Ekonomik Yüzleri Olarak Alışveriş Merkezi (AVM) 1.1. Kent ve Mekân 1.1.1. Kentin Kamusal Mekânları: AVM'ler 1.1.2. Yeni Kamusal Mekânların Unsurları 1.1.2.1. Fast-Food Restoranlar 1.1.2.2. Zincir Mağazalar 1.1.2.3. Eğlenc...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 65.00 / Güncelleme: 2022-07-22 / Barkod: 9786257354554

Yayın Dili:
Basım Yeri: ANKARA
Basım Tarihi: 2021-04
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 227
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 160-240
Ağırlık: 221 gr
ISBN: 9786257354554
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


AVM Müşterilerinin Hedonik ve Faydacı Davranışları ve Mağaza Sadakati Bir Yapısal Eşitlik ModeliSatıştaSatış Fiyatı:50.00 TL