Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı
     Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler

Çağrı merkezi  strateji, insan kaynakları, teknoloji ve süreç yönetimi bileşenlerinden oluşan, yoğun insan ile teknolojinin entegre olduğu operasyonlardır. Çağrı merkezi operasyonları müşterinizin marka değerini yansıtan en önemli müşteri hizmet kanalı ol...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 44.00 / Güncelleme: 2023-01-11 / Barkod: 9786052048276

Yayın Dili:
Basım Yeri: İstanbul
Basım Tarihi: 2018-03
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 136
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 120-180
Ağırlık: 136 gr
ISBN: 9786052048276
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması GerekenlerSatıştaSatış Fiyatı:15.28 TL