Effect of Perception Management

PART 1 PERCEPTION MANAGEMENT 1.1. Perception 1.2. Definition and Extent of Perception 1.3. Historical Development 1.4. An Interdsciplinary Perspective on Perceptipon Management 1.5. Factors Affecting Consumer Buying Behavior 1.6. Social Factors 1....devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 98.00 / Güncelleme: 2023-07-27 / Barkod: 9786258024883

Yayın Dili:
Basım Yeri: Bursa
Basım Tarihi: 2022-03
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 168
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 160-235
ISBN: 9786258024883
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]