İşletmelerde İç Müşteri Memnuniyeti Ölçülmesi ve Yönetimi

İşin nasıl daha iyi yapılacağını açıkça tanımlayan, bu konuda gerekli bilgi ve desteği sağlamakta gecikmeyen, işgörenlerin çalışma alanlarını etkileyecek bir karar vermeden önce onlara fikirlerini soran yöneticilerin varlığının en büyük bir tatmin kaynağı...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 13.89 / Güncelleme: 2020-12-24 / Barkod: 9789756349123

Yayın Dili:
Basım Yeri: ANKARA
Basım Tarihi: 2004-12
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 213
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 155-205
ISBN: 9789756349123
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]