Kriz, Algı ve Markalaşma Açısından İletişim Yönetimi

Siyasal, toplumsal ve iktisadi nitelikli örgütsel yapılar başta olmak üzere 'insan'la ilgilenen her yapının amaç ve hedeflerini gerçekleştirmesi iletişim süreçlerini yönetmesiyle yakın bir ilişki içerisindedir. Özellikle son yüzyıl içerisinde gelişen ve s...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 125.00 / Güncelleme: 2023-08-21 / Barkod: 9786257130493

Yayın Dili:
Basım Yeri: İstanbul
Basım Tarihi: 2020-11
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 192
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 135-210
Ağırlık: 192 gr
ISBN: 9786257130493
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Kriz, Algı ve Markalaşma Açısından İletişim YönetimiSatıştaSatış Fiyatı:38.00 TL