Marka Değeri ve Sembolik Tüketim

Semboller, tüketicilere mi markalara mı değer katıyor? Üretimde yaşanan çeşitlilik, beraberinde markaların rekabetini ve rekabet de markaların birbirinden farklılaşması için sembolleri doğurmuştur. Zamanla markalara; imaj, kimlik, sembolik anlam yüklenmiş...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 90.00 / Güncelleme: 2023-10-12 / Barkod: 9786053372691

Yayın Dili:
Basım Yeri: Konya
Basım Tarihi: 2020-04
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 176
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 135-215
Ağırlık: 176 gr
ISBN: 9786053372691
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Marka Değeri ve Sembolik Tüketim Marka Değerine Yönelik Nitel ve Nicel DeğerlendirmeTükendiSatış Fiyatı:38.00 TL