Marka Yayma Stratejisinin Tüketiciler Tarafından Algılanmasıyla Etki Eden Faktörler

Bir markayı rakip markalardan ayırt etmeye yarayan marka işletmeler açısından büyük bir öneme sahiptir. Bu bağlamda, yeni çıkarılan ürünlere hangi ismin verileceği önem kazanmaktadır. Yeni bir isim yaratmanın da var olan ismi marka isimi olarak belirlemen...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 245.00 / Güncelleme: 2023-07-31 / Barkod: 9786055100766

Yayın Dili:
Basım Yeri: Kocaeli
Basım Tarihi: 2016-05
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 228
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 165-235
Ağırlık: 228 gr
ISBN: 9786055100766
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Marka Yayma Stratejisinin Tüketiciler Tarafından Algılanmasına Etki Eden FaktörlerSatıştaSatış Fiyatı:65.00 TL