Market Markaları ve Stratejileri

1.Perakende marketçilik ve tarihsel gelişim 2.Market markası, tarihsel gelişimi, stratejisi, avantaj ve dezavantajları 3.İmaj kavramı, temel unsurlar ve mağaza atmosferi çalışmaları 4.Risk kavramı, algılanan risk, boyutları, etkileyen faktörler ve stratej...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 111.00 / Güncelleme: 2023-08-08 / Barkod: 9786052472187

Yayın Dili:
Basım Yeri: Bursa
Basım Tarihi: 2020-09
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 250
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 140-210
Ağırlık: 250 gr
ISBN: 9786052472187
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Market Markaları ve StratejileriSatıştaSatış Fiyatı:35.00 TL