Muhasebe Organizasyon Pazarlama Anlayış, Tartışma ve Gelişmeler Cilt 2
     Pazarlama-Organizasyon

Critical Theory and a Critical Approach to Marketing The Role of Brand Association Factors in Ensuring Brand Loyalty in the Online Environment Pazarlamanın Tanımı - Kapsamı ve Pazarlama Anlayışındaki Gelişmeler Pazarlamada Yaşanan Dijital Dönüşümler: Sosy...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 250.00 / Güncelleme: 2023-09-28 / Barkod: 9786257358873

Yayın Dili:
Basım Yeri: Ankara
Basım Tarihi: 2021-04
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 471
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 160-235
Ağırlık: 471 gr
ISBN: 9786257358873
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Muhasebe Organizasyon Pazarlama Anlayış, Tartışma ve Gelişmeler - Cilt 2 Pazarlama-OrganizasyonSatıştaSatış Fiyatı:50.00 TL