Müşteri İlişkileri Yönetimi

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ Kavramlar, Modeller, Stratejiler ve Teknolojiler Prof. Dr. Hülya BAKIRTAŞ BİRİNCİ BÖLÜM PAZAR, PAZARLAMA VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN DEĞİŞEN YAPISI İKİNCİ BÖLÜM TANIMLAR VE MODELLER ÜÇÜNCÜ BÖLÜM MÜŞTERİ DEĞERİ, MÜŞTERİ TAT...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 140.00 / Güncelleme: 2023-07-27 / Barkod: 9786258024494

Yayın Dili:
Basım Yeri: Bursa
Basım Tarihi: 2021-12
Baskı No: 2
Sayfa Sayısı: 321
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 135-195
ISBN: 9786258024494
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]