Müşteri Kötü Davranışlarının Örgütler ve Çalışanlar Açısından İncelenmesi

Müşteri her zaman haklıdır veya eskinin tabiriyle müşteri velinimetimizdir anlayışı, örgütlerde müşteriyi her şeyin önünde ve üstünde tutan müşteri odaklı bir yaklaşıma dönüşmüş ve günümüzün rekabetçi işletmeleri için vazgeçilemez ve değişmez en temel str...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 80.00 / Güncelleme: 2023-08-21 / Barkod: 9786258373042

Yayın Dili:
Basım Yeri: İstanbul
Basım Tarihi: 2022-04
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 98
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 135-210
ISBN: 9786258373042
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]