Pazarlama Biliminde 29 İnsan 29 Kavram

* Perakendeci Gücü Kavramı * Planlı Davranış Teorisi * Pazarlama Değişim Teorisi * Genel Pazarlama Teorisi * Detaylandırma Olasılığı Modeli * Müşteri Analitiği Kavramı * Bilişsel Uyumsuzluk Teorisi * Pazarlamanın Fonksiyonel Yapısı * Güç ve Ödillendirme K...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 29.50 / Güncelleme: 2023-10-12 / Barkod: 9786053778844

Yayın Dili:
Basım Yeri:
Basım Tarihi: 2013-03
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 218
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 162-235
ISBN: 9786053778844
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Pazarlama Biliminde 29 İnsan 29 KavramTükendiSatış Fiyatı:29.50 TL