Perakende Marka Değerinin Ölçümü ve Yapısal Eşitlik Modeli Uygulaması

Perakende sektöründe yaşanan yoğun rekabet ortamında, perakendecilerin başarısı, rakip perakendecilerden farklılaşabilme, hedef tüketicilere yüksek düzeyde değer sunabilme, mağazalarından alışveriş yapan yeni tüketiciler bulabilme ve mevcut müşterilerini...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 65.00 / Güncelleme: 2023-07-25 / Barkod: 9786055216702

Yayın Dili:
Basım Yeri: Ankara
Basım Tarihi: 2013-11
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 234
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 160-240
Ağırlık: 312 gr
ISBN: 9786055216702
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Perakende Marka Değerinin Ölçümü ve Yapısal Eşitlik Modeli UygulamasıSatıştaSatış Fiyatı:18.00 TL