Reklam ve Medya Planlaması

Birinci Bölüm Reklam ve Medya Planına Kuramsal Yaklaşımlar İkinci Bölüm Medya ve Satış Sektörü Üzerine Üçüncü Bölüm Reklamın ve Medya Planlamasının İşlevleri Dördüncü Bölüm Medya Planlamasına Giriş Beşinci Bölüm Medya Planlamasında Kullanılan Kavramlar, T...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 16.67 / Güncelleme: 2020-10-19 / Barkod: 9789752957138

Yayın Dili:
Basım Yeri: İstanbul
Basım Tarihi: 2007-12
Baskı No: 2
Sayfa Sayısı: 196
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 135-195
ISBN: 9789752957138
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Reklam ve Medya PlanlamasıTükendiSatış Fiyatı:16.67 TL