Şöhret Satar

Ünlülerin; tüketiciler ve dolayısıyla pazarlama üzerindeki etkilerinin ölçüsü, günümüzde inanılmaz düzeydedir. Bu konudaki en yetkin isimlerden Hamish Pringle´ın konusunun klasiği niteliğini taşıyan bu eseri, ünlülerin pazarlama ile ilişkisinde değinmed...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 25.46 / Güncelleme: 2020-12-25 / Barkod: 9789944383694

Yayın Dili:
Basım Yeri: İstanbul
Basım Tarihi: 2000-01
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 380
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 135-195
ISBN: 9789944383694
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]