Tüketicilerin Helal Sertifikalı Ürünlere Karşı Tutumlarını Etkileyen Faktörler Ve Risk Algısı

Tüketicilerin satın aldıkları ürünler hakkında tercihlerini etkileyen çok sayıda faktör bulunmaktadır. Zaman içerisinde tüketicilerin ihtiyaçları çeşitlendiği gibi kendilerine sunulan alternatiflerin sayısı da artmıştır. Artan alternatifler tüketiciler iç...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 16.00 / Güncelleme: 2019-05-21 / Barkod: 9786056065446

Yayın Dili:
Basım Yeri: İstanbul
Basım Tarihi: 2014-01
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 292
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 165-240
ISBN: 9786056065446
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Tüketicilerin Helal Sertifikalı Ürünlere Karşı Tutumlarını Etkileyen Faktörler ve Risk AlgısıTükendiSatış Fiyatı:16.00 TL